dimarts, 26 d’agost del 2008

De Nord a Sud

No teníem ganes d'atravessar tot el país ni en tren ni en autobus. Després d'haver passat unes hores a un cibercafé buscant combinacions amb avió, vam decidir baixar de Sukhotai a Bangkok en autobús i de Bankok a la illa Ko Samui en avió. Des de Ko Samui agafaríem un vaixell ràpid per arribar a la petita illa de Ko Tao, el paradís dels submarinistes.

La baixada en autobús va ser més ràpid del que ens pensàvem. Ens va deixar en una estació d'autobusos a les afores de Bangkok a les 4.30 de la matinada. No ens agrada arribar als llocs de nit. Vam aconseguir així com vam poder agafar un taxi que ens dugués a l'aeroport. Teníem el bitllet per devers les 12 hores i a les 6 ja hi érem. Per sort, havíem comprat un bitllet que es podia canviar. Devers les 6 vam partir amb Air Bangkok cap a Ko Samui. Seria l'únic avió interior que agafaríem en tot el viatge.

A les fotos podeu veure el nou aeroport internacional de Bangkok, porta d'enllaç entre Europa i Àsia, l'aeroport de Ko Samui que pareix una cabanyeta chill ourt, i els banyos del homes de l'aeroport de Ko Samui decorats amb una gran peixera.